Čistenie
28.2.2019

Prečo naše ultrazvukové čističky NOTUS prešli redizajnom?

Odkedy vznikla naša spoločnosť NOTUS, neustále sa snažíme napredovať. A to nielen tým, že rozširujeme naše portfólio. K veľkému kroku sme sa odhodlali aj v roku 2017, keď sme zmenili dizajn našich ultrazvukových čističiek


Konečnému návrhu predchádzali stovky počítačových modelov.

Po tom, ako sme si v NOTUS-e prešli výrobou automatických ultrazvukových liniek (rok 2006) a vývojom ultrazvukového generátora NPS2000 (rok 2010), rozhodli sme sa pre redizajn ultrazvukových strojov.

Najprv sme sa do toho pustili svojpomocne. No ako priznáva náš obchodný riaditeľ Arnold Fekete, na dosiahnutie želaného výsledku bol potrebný zásah profesionála. Preto sme oslovili uznávaného priemyselného dizajnéra Martina Tvarůžeka, ktorý pracuje s veľkými firmami u nás aj v Česku.

Práve v spolupráci s Tvarůžekom vznikol súčasný dizajn ultrazvukových čističiek. A konečný výsledok určite stojí za to – ultrazvukové vane značky NOTUS sú nielenže funkčné a atraktívne na pohľad, ale ich vzhľad pôsobí futuristicky a nadčasovo.

Ultrazvukové veľkokapacitné vane pred a po zmene dizajnu.

Vyrábať dizajnové ultrazvukové vane však nebol jediný zámer. Redizajn mal poslúžiť tiež na to, aby sa firma odlíšila od konkurencie, pozdvihla svoju reputáciu a aby si držala krok so súčasnými trendmi, na ktoré sa dbá aj pri konštruovaní priemyselných strojov.

Možno by to málokto čakal, ale aj dizajn patrí k top kritériám, podľa ktorých si zákazník vyberie poskytovateľa ultrazvukovej čističky. V niektorých prípadoch môže byť dokonca rozhodujúcim faktorom.

Takto vyzerá naša priemyselná ultrazvuková čistička PSi.

Splnené ciele

Viac ako 60 skíc a 300 rendrov však časom prinieslo očakávaný úspech. „Smelo môžem prehlásiť, že z hľadiska dizajnu patríme k top poskytovateľom ultrazvukových čističiek v Európe,“ potvrdil náš obchodný riaditeľ.

Splnenie očakávaní navyše potvrdil aj zisk ceny na medzinárodnom strojárskom veľtrhu v Nitre.

No tým sa nič nekončí, práve naopak. V NOTUS-e totiž vieme, že dizajnové ultrazvukové čističky si vyžadujú prezentáciu na úrovni. Preto sme sa v tom istom čase, ako došlo k redizajnu, rozhodli aj pre rebranding značky.

Ten spočíval v podpore marketingu – zmene loga, webstránky či založení blogu, ktorý práve čítate, ale aj v rozrastaní sa na nové trhy. Doposiaľ sme pôsobili na Slovensku, v Maďarsku a Česku. Teraz sa však chceme presadiť aj v Rakúsku, Nemecku, Poľsku a Slovinsku.

Dôraz pritom kladieme aj na poskytovanie kvalitných a pokrokových služieb. V súčasnosti máme v pláne projekt vzdialený prístup. To znamená, že každá čistička bude do centrálneho systému zasielať o sebe dôležité informácie – v akom je stave, či funguje a či jej chod neohrozujú nepredvídateľné poruchy.

Vďaka tejto funkcii, ktorá sa obzvlášť vyplatí pri predaji čističiek do vzdialenejších štátov, je možné sledovať všetky zariadenia a plánovať vopred ich servis.

NOTUS okrem dizajnu čističiek zmenil aj svoju značku a online prezentáciu.

Inovácie sa týkajú aj špecializovaného laboratória, ktoré naša firma rozbieha. V jeho priestoroch sa budú skúmať ďalšie aplikácie ultrazvuku do priemyslu.

Ak aj vy myslíte pokrokovo a zvažujete kúpu ultrazvukovej čističky, kontaktujte našich pracovníkov, ktorí vám s čímkoľvek ochotne poradia.

Páči sa vám článok?